نشست هم اندیشی ریاست دانشکده با اعضای هیات علمی

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۲ کد : ۱۸۲۲ اخبار
به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی؛ به منظور هم‌اندیشی و بیان دیدگاه‌های اساتید، نشستی صمیمی با حضور رئیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در استان، ریاست و اعضای هیات علمی دانشکده علوم پزشکی ساوه در روز شنبه ۱۴ اسفند ماه برگزار شد.
نشست هم اندیشی ریاست دانشکده با اعضای هیات علمی

در ابتدای این جلسه دکتر همت معاون آموزشی دانشکده، ضمن خوشامدگویی به حاضرین، هدف از برگزاری این نشست را تعامل اساتید و دانشکده جهت ارائه راهکارهای ارتقاء علمی و تحقیقاتی برای رفع مشکلات موجود برشمرد.
سپس حجت الاسلام حسنوند رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از اساتید حاضر در این نشست درخواست نمودند که در جهت پیاده سازی اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در محیط دانشکده که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، اهتمام بیشتری داشته باشند و با اشاره به سوره مبارکه احزاب و شرایط امروز جنگ همه را به صبر و بردباری در برابر مشکلات سفارش کردند.
 در ادامه دکتر کریمی در این آئین افزود: دانشکده علوم پزشکی ساوه امروز بر این باور استوار است که می تواند با افزایش اعضای هیات علمی در رشته های گوناگون و بعنوان افرادی علمی، با تفکر نوآورانه به گذر از مدیریت سنتی به سمت و سوی مدیریت نوین و افزایش بهره وری برای از بین بردن چالش ها و مسائل مختلف قدم بردارد.
وی اضافه کرد: اساتید هیات علمی بعنوان اندیشمندان و اعضای گروه فکری می بایست موتور محرکه این دانشکده بوده و با بیان کردن ایده ها و اندیشه های خود زمینه ساز پیشرفت توسعه و نوآوری در حوزه های مختلف بهداشتی و درمانی باشند.
دکتر محمود کریمی رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزاری چنین نشست هایی را زمینه ساز بهره گیری از خرد جمعی در جهت رفع مسائل و کاستی های دانشکده ضروری و مفید بیان کرد.
ایشان در بخش پایانی سخنان خود از زحمات همه ی اساتید در دوران سخت کرونا و افزوده شدن سختی ها و مشکلات آموزش مجازی قدردانی کرد.
در ادامه نیز رئیس دانشکده ضمن اعلام آمادگی و استقبال از نظرات و دیدگاه های اساتید، به برخی سوالات آنان در حوزه کاری خود پاسخ دادند.
همچنین در انتهای این جلسه توسط دفتر نمایندگی نهاد رهبری، دکتر مریم سعیدی بعنوان دبیر جدید هم اندیشی اساتید معرفی و از زحمات دکتر مرتضی همت در مدت تصدی این مسئولیت با اهدای لوح و هدایایی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

کلید واژه ها: نشست هم اندیشی با اساتید هیات علمی دانشکده علوم پزشکی ساوه دکتر محمود کریمی دکتر مرتضی همت معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی ساوه


( ۲ )

نظر شما :