بازدید سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه از خوابگاه های دانشجویی

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۴ کد : ۱۹۳۶ اخبار
به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش تحقیقات، دانشجویی فرهنگی دانشکده علوم پزشکی ساوه، دکترکریمی سرپرست دانشکده به اتفاق دکتر همت معاون دانشجویی فرهنگی، حجت الاسلام ودود نماینده دفتر نهاد رهبری و جمعی ازمعاونین و مدیران ستادی در شامگاه روز سه شنبه مورخ ۲۳ فروردین سال جاری با حضور در خوابگاههای ‌دخترانه و پسرانه ضمن بازدید نیز به گفتگوی صمیمی و صریح با دانشجویان پرداختتند.
بازدید سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه از خوابگاه های دانشجویی

در ابتداء جلسه دکتر همت معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده ضمن خیر مقدم و تشکر از دکتر کریمی و جعمی از معاونین و مدیران، حضور و بازدید مسئولین را از خوابگاه ها را مهم و تاثیر گذار تلقی نمود.

در این بازدید دکتر کریمی سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، هدف از این بازدید را آشنایی و بررسی میدانی از وضعیت شرایط زندگی و زیست دانشجویان دانشکده و مشاهده وضعیت و امکانات رفاهی محیط خوابگاه و اتاق های دانشجویان بیان کرد.

یکی از نکات قابل توجه در این بازدید، دیدار با دانشجویان و بررسی مسائل و ارائه راهکارهای بهبود وضعیت پرداخت هزینه خوابگاه و برنامه غذایی این مجموعه ها بود.

در ادامه دکتر همت افزود: این بازدید امشب سرآغاز حضور میدانی مدیران دانشکده از محیط خوابگاه به حضور دوره ای و ماهانه بوده که به یاری خداوند با وجود محدودیت های بودجه ای، کمبودهای موجود را به تدریج برطرف کنند.

در پایان نیز دکتر نعمتی مدیر دانشجویی دانشکده گفت: همکاران بنده در مدیریت دانشجویی همه روزه آمادگی پاسخگویی و پیگیری مشکلات شما دانشجویان را داشته و در صورت بروز هرگونه مشکلات در ساعات غیر اداری می توانند از طریق مسئولین خوابگاه بنده را در جریان امور قرار دهند.

قابل ذکر است: در پایان این دیدار صمیمانه مسئولین برای مشاهده وضعیت غذایی دانشجویان افطار را در محیط خوابگاه دخترانه کوثر صرف کردند.

 

کلید واژه ها: روابط عمومی معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی ساوه معاونت دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه


نظر شما :