برنامه زمانبندی و قوانین امتحانات پایان ترم نیمسال اول ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

۳۰ آذر ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۷ کد : ۲۷۰۱ اخبار اطلاعیه ها
برنامه زمانبندی و قوانین امتحانات پایان ترم نیمسال اول ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برنامه زمانبندی امتحانات دروس تک واحدی

برنامه زمانبندی امتحانات پایان ترم

 

مقررات امتحانات پایان ترم دانشکده علوم پزشکی ساوه

از کلیه دانشجویان محترم درخواست می شود، جهت جلوگیری از هرگونه اختلال در روند برگزاری امتحانات، موارد زیر را به دقت مطالعه و نسبت به رعایت کلیه آنها اقدام نمایند. رعایت نظم نشانه شخصیت شماست.

1)20 دقیقه قبل از شروع امتحان در دانشکده حضور داشته باشیدبا توجه به موارد فوق تأکید می‌شود پیش‌بینی لازم برای زمان، مسیر، وسیله ایاب و ذهاب عمومی و مشکلات احتمالی را نموده و به موقع از منزل خارج شوید.

 2)به همراه داشتن مداد ، خودکار ، پاک کن و مداد تراش الزامی می باشد .

3)به همراه داشتن کیف و هرگونه کتاب، جزوه و امثال آن، اعم از مرتبط یا غیرمرتبط با موضوع امتحان، اکیداً ممنوع است.

 4)هرگونه گفتگو با سایر دانشجویان در جلسۀ امتحان، تحت هر عنوانی تخلف و تقلب محسوب می گردد.

 5)همراه داشتن گوشی تلفن همراه ، در جلسه امتحان،تخلف و تقلب محسوب می شود.

 6)هرگونه نوشته بر روی برگه ، ماشین حساب و امثال آن، حتی در صورتیکه مرتبط با موضوع و سوالات امتحان نباشد، تخلف و تقلب محسوب می گردد.

 7)استفاده از ماشین حساب فقط در امتحاناتی که مجوز استفاده از آن توسط استاد اعلام شده باشد، مجاز می باشد وفقط ماشین حساب هایی قابل استفاده هستند که در سطح مورد اعلام شده توسط استاد باشند. هر نفر برای خود یک ماشین حساب جداگانه همراه داشته باشد ،استفاده از تلفن همراه به عنوان ماشین حساب تقلب محسوب می شود .

 8)تبادل هرگونه لوازم التحریر، ماشین حساب و امثال آن در جلسۀ امتحان ممنوع ،تخلف و تقلب می باشد.

 9)نکاتی که مسوولان اجرایی آزمون متذکر شده را رعایت نمایید.

 10)دانشجویان در صورت داشتن دو امتحان در یک زمان باید  مسئول جلسه را قبل از آغاز امتحان  مطلع نمایند .

 11)پاسخنامه های خود را تمیز و بدون تاخوردگی نگاه داشته و تحویل دهید.

 12) کامل کردن تمامی موارد ذکر شده در پاسخنامه و برگه سوالات از قبیل نام و نام خانوادگی دانشجو ، شماره دانشجویی و... در پاسخنامه الزامی می باشد.  

 13)دانشجویان محترم به تعداد سوالات و زمان آن در سربرگ دقت نموده در صورت مغایرت در تعداد سوالات مراقب را در جریان قرار دهید.

 14)در هنگام تحویل پاسخنامه برگه سوال نیز می بایست تحویل داده شود و عدم رعایت موارد موجب تصحیح نشدن پاسخنامه خواهد شد.

 ۱5)کلیه دانشجویانی که انتخاب واحد نموده اند و اسمشان در لیست حضور و غیاب می باشد حق شرکت در امتحان پایان ترم را دارند(مگر دانشجویان میهمان) .در غیر این صورت حق شرکت در امتحانات را ندارند .

 16)امضای لیست حاضرین به معنای حضور در جلسه امتحان می‌باشد و تا ۲۰ دقیقه بعد از شروع امتحان می‌بایست لیست مذکور توسط رابط از دانشجوی حاضر در جلسه امضا گرفته شود. چنانچه رابط جهت اخذ امضا به شما مراجعه ننماید مراتب سریعاً به رابط مربوطه اطلاع داده شود. ضمناً عدم امضای لیست حاضرین به منزله غیبت در امتحان می‌باشد و غیبت موجه  در امتحان حذف درس و غیبت غیر موجه صفر محسوب می شود.

 17)دانشجویانی که در کلاس درس غیبت آن ها بیش از 16/4کل جلسات درس باشد،  حق شرکت در جلسه امتحان پایان نیمسال را ندارند. در صورت ارائه دلیل و موجه شناخته شدن غیبت در شورای آموزشی، درس آن ها حذف و در غیر این صورت نمره صفر برای آن درس منظور خواهد شد.

 18)همراه داشتن کارت دانشجویی الزامی می باشدجهت اخذ کارت ورود به جلسه باید ارزشیابی اساتید انجام شود .

ضمن آرزوی توفیق و موفقیت برای همه دانشجویان از کلیه خواهران و برادران عزیز خواهشمندیم کلیه شئونات اسلامی و دانشجوئی را رعایت نموده و با آمادگی و استعانت از خداوند متعال در جلسات امتحانی حضور یابند.


( ۱۲ )

نظر شما :