برگزاری اولین دوره جشنواره اتا در دانشکده علوم پزشکی ساوه؛

۱۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۸ کد : ۳۲۷۵ اخبار
در روز ۸ خرداد در سالن آمفی تئاتر امام علی (ع) معاونت آموزش تحقیقات و فرهنگی دانشجویی اولین جشنواره به اشتراک گذاری تجارب ارزشمند برگزار گردید.
برگزاری اولین دوره جشنواره اتا در دانشکده علوم پزشکی ساوه؛

برگزاری اولین دوره جشنواره اتا در دانشکده علوم پزشکی ساوه؛

 

امروز 8 خرداد در سالن آمفی تئاتر امام علی (ع) معاونت آموزش تحقیقات و فرهنگی دانشجویی اولین جشنواره به اشتراک گذاری تجارب ارزشمند برگزار گردید.

در ابتدای مراسم رئیس جشنواره دکتر محمود کریمی راجع به ثمرات پرباری که برگزاری چنین جشنواره هایی برای دانشکده و شهرستان ساوه می تواند داشته باشد صحبت کرد و رسالت حوزه بهداشت و درمان را متقارن با مسئولیت اجتماعی قلمداد کردند.

دکتر مرتضی همت دبیر اجرایی جشنواره نیز در سخنانی کوتاه اهمیت برگزاری این جشنواره در دانشکده علوم پزشکی ساوه را مطرح کرده و از تمامی عوامل دخیل در برگزاری تشکر و قدردانی نمودند.

خانم دکتر علیرضایی دبیر جشنواره اتا راجع به چگونگی شکل گیری ایده برگزاری و همچنین فرآیند اجرای مقدمات و امور علمی صحبت کردند.

در ادامه کلیپ هایی از مراحل آغاز تا روز جشنواره پخش شد و در ادامه اولین سخنران خانم مرضیه پناهی از تجربات خود در ایستگاههای پرستاری پیاده روی اربعین گفتند.

آقای دکتر فلاحتی از تجربه تیمی خود در مقابله با کرونا ارئه داشتند و همچنین خانم دکتر حسینی اسلایدهای مربوط به تجربه خود در ایجاد کمپین را بیان کردند.

از دیگر سخنرانان خانم مبینا شایگان دانشجوی رشته بهدشت عمومی بودند که بر اساس تجربه آموزش گروههای آسیب پذیر روستای بالقلو درباره تغذیه کاربردی به بیان کار خود پرداختند.

در پایان 4 طرح از میان آثار ارسالی که جزو برگزیدگان اولین جشنواره اتا بودند انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.


نظر شما :