اطلاعیه بیستمین فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۱ کد : ۴۵۳۷ اخبار
‌ شرایط عمومی و اختصاصی در بیستمین فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام گردید.
اطلاعیه بیستمین فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

قابل توجه کلیه شرکت کنندگان محترم در بیستمین فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

با سلام و تحیات

ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد فرخنده شعبانیه، لطفا به نکات ذیل در زمان ثبت نام و نیز ویرایش اطلاعات در سامانه فراخوان دقت و تامل لازم را مبذول فرمائید. 

الف)‌ شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در اطلاعیه فراخوان را با دقت مطالعه فرمائید.

ب) همانطور که مستحضرید تاریخ پایان ثبت نام فراخوان روز شنبه 28/11/1402 است. تاکید می گردد ثبت نام، ‌و یرایش اطلاعات و بارگذاری مستندات را به روزهای پایانی ثبت نام موکول نفرمائید.

ج) ملاک امتیاز دهی و تصمیم گیری در هیات های اجرایی جذب دانشگاه ها، هیات مرکزی و هیات عالی جذب صرفا و الزاما مستندات بارگذاری شده بر روی سامانه در بازه ثبت نام است. لذا هر گونه تحویل و محاسبه مستندات خارج از سامانه کاملا غیر قانونی می باشد. لذا تاکید می گردد در بارگذاری اطلاعات خواسته شده و مورد نیاز نهایت دقت لازم معمول گردد.

د)‌ در مورد مستندات مقالات، توجه فرمائید بارگذاری صرفا صفحه اول هر مقاله که شامل عنوان مقاله، اسم مجله، اسامی نویسندگان، سال انتشار و  Affiliation  کافی است و ضرورتی برای بارگذاری کل مقاله وجود ندارد. در مورد کتاب هم بصورت مشابه بارگذاری تصویر روی جلد و نیز شناسنامه کتاب (شابک) کافی است.

ه) از درجه وضوح تصاویر بارگذاری شده و کیفیت آنها در سامانه اطمینان حاصل نمائید.

و)‌ به انطباق دقیق رشته -مقطع انتخابی خود با رشته- مقطع موجود در سامانه فراخوان دقت لازم معمول گردد. بدیهی است در صورت عدم انطباق امکان ورود به فرآیند بررسی وجود نخواهد داشت.   

ز) بعد از اخذ کد رهگیری صرفا تا پایان مهلت ثبت نام فراخوان (روز شنبه 28/11/1402) فرصت تکمیل بارگذاری مستندات وجود دارد. خاطر نشان می سازد بعد از پایان مهلت ثبت نام امکان هر گونه بارگذاری مستندات کاملا منتفی می باشد.


( ۱ )

نظر شما :