برنامه عملیاتی
:G1 تامین، حفظ و ارتقاء کیفیت آموزشی گروه |
هدف کلی 1 |
|||||||||||
:G1S1 بهبود روش های یاددهی-یادگیری در گروه آموزشی تکنولوژی اتاق عمل |
راهبرد 1 |
|||||||||||
:G1S1O1 مرتفع نمودن ضعف های گزارش شده موجود در آموزش نظری به میزان 04 درصد از ابتدای ترم تا پایان سال 1402 |
هدفکمی 1 |
|||||||||||
علت عدم اجرا |
وضعپایانی |
وضعفعلی |
دوره پایش |
مسئول پایش |
شاخص دستیابی |
|||||||
|
- |
در شرف اجرا |
پایان سال |
مدیر گروه |
افزایش درصد رضایت دانشجویان از کیفیت تدریس اساتید گروه در پایان نیمسال اول 3041-3041 |
1 |
||||||
|
- |
در شرف اجرا |
پایان سال |
مدیر گروه |
افزایش تعداد قبولی دانشجویان اتاق عمل در آزمون کارشناسی ارشد در پایان نیمسال اول 3041-3041 |
2 |
||||||
توضیحات |
بودجه |
مستندات |
مکان اجرا |
زمان اجرا |
مسئولیت ها |
وزن نسبی |
فعالیت |
ردیف |
||||
پایان |
شروع |
نظارت |
اجرا و پیگیری |
|||||||||
|
- |
مکاتبات صورتجلسات |
دانشکده پیراپزشکی |
1/7/1403 |
3/7/1403 |
واحد edo دانشکده |
مدیر گروه و اعضای گروه |
- |
تدوین طرح درس های استاندارد |
3 |
||
|
- |
مکاتبات صورتجلسات |
دانشکده پیراپزشکی |
1/7/1403 |
3/7/1403 |
واحد edo دانشکده |
مدیر گروه و مسئول درس |
- |
نظارت بر کمیت طرح درس |
1 |
||
|
- |
مکاتبات صورتجلسات |
گروه آموزشی |
1/7/1403 |
3/7/1403 |
مدیر گروه |
مدیر گروه و اعضای گروه |
- |
برگزاری جلسات منظم بحث گروهی پیرامون چالش های آموزشی اساتید هر دو هفته یکبار |
1 |
||
|
- |
مکاتبات صورتجلسات |
گروه آموزشی |
1/7/1403 |
3/7/1403 |
مدیر گروه |
مدیر گروه و اعضای گروه |
- |
گرفتن باز خورد از اساتید در زمینه اثربخشی آموزش |
0 |
||
|
|
مکاتبات صورتجلسات |
گروه آموزشی |
1/7/1403 |
3/7/1403 |
مدیر گروه |
مدیر گروه |
- |
گرفتن باز خورد از دانشجویان در زمینه اثربخشی آموزش اساتید |
5 |
||
|
- |
مکاتبات صورتجلسات |
گروه آموزشی |
1/7/1403 |
3/7/1403 |
مدیر گروه |
مدیر گروه |
- |
اصالح یا تعدیل نقاط ضعف مبتنی بر نظرسنجی از دانشجویان و گفتگو با استاد مربوطه توسط مدیر گروه |
6 |
||
|
- |
مکاتبات صورتجلسات |
گروه آموزشی |
1/7/1403 |
3/7/1403 |
مدیر گروه |
مدیر گروه و اعضای گروه و دانشجویان |
- |
برگزاری جلسات متعدد با حضور مدیر گروه و دانشجویان اتاق عمل جهت تدوین برنامهریزی درسی دانشجویان عالقمند به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر |
7 |
||
|
||||||||||||
:G2 تامین، حفظ و ارتقاء کیفیت پژوهشی گروه |
هدف کلی 2 |
|||||||||||
:G2S1 بهبود کمیت وکیفیت پژوهش های گروه و تسریع در روند اجرایی |
راهبرد 1 |
|||||||||||
:G2S1O1 افزایش هدایت طرح های تحقیقاتی گروه به میزان 24 درصد( نسبت به سال 1402 توسط اساتید گروه تا پایان سال 1402 |
هدفکمی 1 |
|||||||||||
علت عدم اجرا |
وضعپایانی |
وضعفعلی |
دوره پایش |
مسئول پایش |
شاخص دستیابی |
|||||||
|
- |
در شرف اجرا |
پایان سال |
مدیر گروه |
افزایش هدایت طرح های تحقیقاتی و مقاالت انتشار یافته
|
1 |
||||||
توضیحات |
بودجه |
مستندات |
مکان اجرا |
زمان اجرا |
مسئولیت ها |
وزن نسبی |
فعالیت |
ردیف |
||||
پایان |
شروع |
نظارت |
اجرا و پیگیری |
|||||||||
|
- |
مکاتبات صورتجلسات |
دانشکده
|
1/7/1403 |
3/7/1403 |
مدیر گروه |
مدیر گروه |
- |
نیازسنجی پژوهشی اساتید گروه |
3 |
||
|
- |
مکاتبات صورتجلسات |
دانشکده
|
1/7/1403 |
3/7/1403 |
مدیر گروه |
مدیر گروه و اعضاء گروه |
- |
تعیین اولویت های پژوهشی گروه در ابتدای نیمسال آموزشی |
1 |
||
|
- |
مکاتبات صورتجلسات |
گروه آموزشی |
1/7/1403 |
3/7/1403 |
مدیر گروه |
مدیر گروه |
- |
فراهم نمودن امکان حضور اعضاء هیات علمی در کارگاه های مقاله نویسی پیشرفته، طاحی مطالعات RCT، آشنایی با آنالیزهای آماری پیشرفته |
1 |
||
|
- |
مکاتبات صورتجلسات |
گروه آموزشی |
1/7/1403 |
3/7/1403 |
مدیر گروه |
مدیر گروه |
- |
تشویق اساتید برای شرکت در کارگاه اخالق در پژوهش |
0 |
||
|
|
مکاتبات صورتجلسات |
گروه آموزشی |
1/7/1403 |
3/7/1403 |
مدیر گروه |
مدیر گروه و اعضاء گروه |
|
تعامالت پژوهشی پیوسته و نظام مند با سایر بخش ها،گروه ها، مراکز تحقیقاتی و دیگر نهادهای داخل دانشگاه |
5 |
||
|
|
مکاتبات صورتجلسات |
گروه آموزشی |
1/7/1403 |
3/7/1403 |
مدیر گروه |
مدیر گروه و اعضاء گروه |
- |
تکمیل و به روز رسانی پروفایل پژوهشی اساتید در سامانه علم سنجی توسط اساتید |
6 |
||
|
||||||||||||
:G3 بهبود و ارتقاء کیفیت آموزش بالین |
هدف کلی 3 |
|||||||||||
:G3S1 ارزیابی کیفیت آموزشی بالینی دانشجویان در محیط های بالینی |
راهبرد 1 |
|||||||||||
:G3S1O1 مرتفع نمودن ضعف های گزارش شده موجود درآموزش بالینی در محیط های یادگیری به میزان حداقل 04 درصد از ابتدای ترم تا پایان سال 1402 |
هدفکمی 1 |
|||||||||||
علت عدم اجرا |
وضعپایانی |
وضعفعلی |
دوره پایش |
مسئول پایش |
شاخص دستیابی |
|||||||
|
- |
در شرف اجرا |
پایان سال |
مدیر گروه |
افزایش رضایتمندی دانشجویان از محیط های بالینی کارآموزی و کارورزی |
1 |
||||||
توضیحات |
بودجه |
مستندات |
مکان اجرا |
زمان اجرا |
مسئولیت ها |
وزن نسبی |
فعالیت |
ردیف |
||||
پایان |
شروع |
نظارت |
اجرا و پیگیری |
|||||||||
|
- |
مکاتبات صورتجلسات |
دانشکده
|
1/7/1403 |
3/7/1403 |
مدیر گروه |
مدیر گروه |
- |
شناسایی چالش های آموزش بالینی از دیدگاه اساتید گروه
|
3 |
||
|
- |
مکاتبات صورتجلسات |
دانشکده
|
1/7/1403 |
3/7/1403 |
مدیر گروه |
مدیر گروه و اعضاء گروه |
- |
شناسایی چالش های آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان کارآموز |
1 |
||
|
- |
مکاتبات صورتجلسات |
گروه آموزشی |
1/7/1403 |
3/7/1403 |
مدیر گروه |
مدیر گروه و اعضاء گروه |
- |
شناسایی چالش های آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان کارورز
|
1 |
||
|
- |
مکاتبات صورتجلسات |
گروه آموزشی |
1/7/1403 |
3/7/1403 |
مدیر گروه |
مدیر گروه |
- |
برگزاری جلسه با مسئولین اتاق عمل بیمارستانها و مسیولین بخش های مربوطه |
0 |
||
|
|
مکاتبات صورتجلسات |
گروه آموزشی |
1/7/1403 |
3/7/1403 |
مدیر گروه |
مدیر گروه |
- |
اصالح یا تعدیل نقاط ضعف مبتنی بر بازدیدهای انجام شده از محیط های آموزش بالینی و نظرسنجی از اساتید، دانشجویان پس از برگزاری جلسه با مسئولین بیمارستان |
5 |
||
|
|
مکاتبات صورتجلسات |
گروه آموزشی |
1/7/1403 |
3/7/1403 |
مدیر گروه |
مدیر گروه |
|
بازدید های میدانی در محیط های بالینی جهت ارزیابی تغییرات اعمال شده در محیط بالینی |
6 |
||
|
||||||||||||
:G3 بهبود کیفیت ارزشیابی تکوینی و تکاملی |
هدف کلی 4 |
|||||||||||
:G3S1 نظارت بر شیوه ارزیابی دوره های آموزشی ارایه شده گروه |
راهبرد 1 |
|||||||||||
:G3S1O1 ارزیابی مستمر نحوه ارائه برنامه آموزشی (ارزشیابی اساتید وارزیابی آزمون ها%94) تاپایان سال 1402 |
هدفکمی 1 |
|||||||||||
علت عدم اجرا |
وضعپایانی |
وضعفعلی |
دوره پایش |
مسئول پایش |
شاخص دستیابی |
|||||||
|
- |
در شرف اجرا |
پایان سال |
مدیر گروه |
اجرای فرآیند ارزشیابی (چهارگانه، دانشجو از استاد، دانشجو، سواالت امتحانی) |
1 |
||||||
توضیحات |
بودجه |
مستندات |
مکان اجرا |
زمان اجرا |
مسئولیت ها |
وزن نسبی |
فعالیت |
ردیف |
||||
پایان |
شروع |
نظارت |
اجرا و پیگیری |
|||||||||
|
- |
مکاتبات صورتجلسات |
دانشکده
|
1/7/1403 |
3/7/1403 |
مدیر گروه و مسئول edo |
مدیر گروه |
- |
تدوین برنامه مدون ارزیابی دانشجو در گروه |
3 |
||
|
- |
مکاتبات صورتجلسات |
دانشکده
|
سررسید زمان ارزیابی |
سررسید زمان ارزیابی |
مدیر گروه و مسئول edo |
مدیر گروه و اعضاء گروه |
- |
ارزشیابی برنامه آموزشی گروه آموزشی اتاق عمل بر اساس سررسید زمانی |
1 |
||
|
- |
مکاتبات صورتجلسات |
گروه آموزشی |
1/7/1403 |
3/7/1403 |
مدیر گروه و مسئول edo |
مدیر گروه |
- |
تاکید به اداره آموزش جهت تعریف دقیق کد دروس
|
1 |
||
|
- |
مکاتبات صورتجلسات |
گروه آموزشی |
1/7/1403 |
3/7/1403 |
مدیر گروه |
اعضاء گروه |
- |
اطالع رسانی به دانشجویان در سایت دانشکده
|
0 |
||
|
- |
مکاتبات صورتجلسات |
گروه آموزشی |
1/7/1403 |
3/7/1403 |
مدیر گروه و مسئول edo |
مدیر گروه |
- |
اطالع رسانی و پیگیری کامل به کلیه اساتید جهت تحویل سوالات
|
5 |
||
|
- |
مکاتبات صورتجلسات |
گروه آموزشی |
1/7/1403 |
3/7/1403 |
مدیر گروه و مسئول edo |
مدیر گروه |
- |
اطالع رسانی به کلیه دانشجویان جهت انجام ارزیابی اساتید در بازه زمانی اعالم شده از سوی EDC |
6 |
||
|
- |
مکاتبات صورتجلسات |
گروه آموزشی |
1/7/1403 |
3/7/1403 |
مسئول edo |
مدیر گروه و مسئول edo |
- |
بازخورد نتایج ارزیابی آزمون ها به اساتید جهت اصالح و ارتقاء سواالت |
7 |
||
|
||||||||||||