پیام تبریک پیام تبریک معاون آموزش و تحقیقات دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت گرامیداشت روز استاد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۱:۵۰ کد : ۱۰۶۶ اخبار
دکتر حمیدرضا کوهستانی معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی ساوه، در پیامی فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، سالروز پاسداشت مقام والای معلم را به تمامی اساتید فرهیخته دانشکده علوم پزشکی ساوه تبریک گفت.
پیام تبریک پیام تبریک معاون آموزش و تحقیقات دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت گرامیداشت روز استاد

دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت و گرامیداشت مقام والای استاد شهید مرتضی مطهری، روز بزگداشت مقام علم، منزلت و تکریم تعلیم و تربیت است. بی شک ترویج دانش و بینش در میان نخبگان دانشگاه و تربیت و پرورش نسلی جوان و آرمانگرا وظیفه ای خطیر و ارزشمند ست. نمود این تلاش‌ و کوشش در روزهای کنونی که پاندمی کرونا وضعیتی ویژه به کشور داده است، بیش از پیش شده است و در این دوران شیوع کرونا، اعضای گرانمایه هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی ساوه، با احساس مسئولیت و تلاش دلسوزانه خود و با بکارگیری ابزارها و زیرساخت های آموزش مجازی دانشکده، توانستند چراغ آموزش را همچنان پرفروغ و روشن نگه دارند.


این روز را فرصتی مغتنم می‌شمارم تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ استاد شهید مرتضی مطهری، مراتب تشکر خود را از تمامی استادان فرهیخته دانشکده بجا آورم و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون تمامی اساتید را در راه خدمت به ایران اسلامی و تربیت و پرورش فرزندان این مرز و بوم خواستارم.

کلید واژه ها: روز استاد پیام تبریک معاون آموزشی به مناسبت روز استاد


( ۱ )

نظر شما :